Український ринок дистанційної освіти зріс до $150 млн на рік
Український ринок дистанційної освіти зріс до $150 млн на рік, попри кадрові проблеми та високу вартість
За підрахунками учасників ринку дистанційної шкільної освіти, за останні півтора року він зріс щонайменше на 50%.
З одного боку, це означає збільшення його об'єму і прибутків у основних гравців. З іншого – нові проблеми, зокрема кадрові, – пише «ЛІГА.Бізнес».
Дистанційна шкільна освіта – формат навчання, під час якого діти не відвідують школу. Учень освоює навчальний матеріал, наданий школою, або самостійно, або у супроводі наставників – тьюторів, або у форматі повноцінних групових занять, що відбуваються онлайн.
В останні півтора року, з моменту початку великої війни, в українській дистанційній освіті відбувся справжній бум. На запит LIGA.net, у Міністерстві освіти і науки повідомили, що на кінець 2022 – початок 2023 навчального року в Україні дистанційно навчалася найбільша кількість дітей – 36,4% (1,5 млн). Очно у звичайному режимі – 33,3% (1,3 млн). А у змішаному форматі – 30,3% (1,2 млн).
Щонайменше десята частина школярів дистанційно отримує середню освіту у приватних школах.
«За прогнозом GlobeNewsWire, світовий ринок електронного навчання, до якого належить і дистанційна шкільна освіта, до 2026 року досягне $458 млрд. З цього стає зрозумілим, що ця форма шкільного навчання набуватиме нових інструментів для якісного навчання в майбутньому», – йдеться у матеріалі.