Педагоги Тучинської спеціальної школи на Рівненщині вчилися піклуватися про свій психоемоційний стан

Піклуватися про власний психоемоційний стан вчилися педагоги Тучинської спеціальної школи на Рівненщині.
На запрошення директорки Ольги Ладюк із педагогічним колективом працювала психологиня, кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри психології та інклюзивної освіти, методистка ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Тетяна Абрамович, – повідомили у школі.
Під час тренінгу «Ресурсність педагога: як піклуватися про власний психоемоційний стан» учасники та учасниці вчилися:
- працювати з практиками використання внутрішніх ресурсів;
- розвивати навички самовідновлення;
- сприяти активізації особистісних ресурсних станів;
- конструктивно реагувати на негативні події;
- використовувати техніки відновлення для здійснення ефективної діяльності.
Під час заходу психологиня продемонструвала учасникам прийоми самодіагностики, саморегуляції та рефлексії. Ознайомила зі швидкими прийомами зняття м’язового напруження.
«Від стану психічного (ментального) здоров’я залежить покращення результативності праці та психологічна готовність до виконання посадових обов’язків», – переконані освітяни.