Як взаємодіяти батькам та інклюзивно-ресурсним центрам

20 Лютого 2024, 11:52
Як взаємодіяти батьками та інклюзивно ресурсними центрам 1231
Як взаємодіяти батьками та інклюзивно ресурсними центрам

У інклюзивно-ресурсних центрах дітям з особливими освітніми потребами допомагають здобути право на  дошкільну та загальну середню освіту, зокрема у закладах професійної, професійно-технічної, фахової передвищої освіти та інших закладах освіти. У Центрах проводить комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини надають психолого-педагогічні, корекційно-розвиткові та інші послуги.

Про це інформують на сайті Освітнього омбудсмена.

Комплексну психолого-педагогічну оцінку проводять протягом місяця за письмовим чи онлайн зверненням:

  • одного з батьків або інших законних представників дитини;
  • особи, зокрема яка досягла 14 років за погодженням із батьками, іншими законними представниками;
  • органів опіки та піклування;
  • повнолітньої особи.

Якщо під час оцінки  в дитини виявили особливі освітні потреби, то Центр здійснює її системний кваліфікований супровід.

На період надзвичайної ситуації чи воєнного стану комплексну оцінку проводять протягом тижня з моменту подання звернення. Також інклюзивно-ресурсний центр визначає категорії або тип особливих освітніх потреб (труднощів) дитини, ступінь їх прояву та рівень підтримки дитини в закладі освіти.

У Центрі складають висновок про комплексну оцінку дитини та ознайомлюють із ним батьків або ж законних представників і необхідністю створення умов для навчання та надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг у закладах освіти, якщо дитина  здобуває дошкільну чи загальної середню освіту.

Особливі освітні потреби є підставою для:

  • забезпечення дитині навчання в інклюзивному класі чи групі, створення індивідуальної програми розвитку та надання їй психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг;
  • зарахування дитини до закладів спеціальної освіти, спеціальної школи або навчально-реабілітаційного центру;
  • зарахування до спеціальних груп чи класів;
  • створення індивідуальної програми розвитку для дітей, які здобувають освіту за формою педагогічного патронажу.
Коментар
12/09/2024 Середа
11.09.2024
10.09.2024