Брак цифрових інструментів та перенасичені навчальні програми: що думають українські освітяни про навчальний процес

23 Травня 2024, 13:20
Брак цифрових інструментів та перенасичені навчальні програми: що думають українські освітяни про навчальний процес 336
Брак цифрових інструментів та перенасичені навчальні програми: що думають українські освітяни про навчальний процес

 В межах запуску нової платформи для освітян, проєкт STEM is FEM провів першу дискусію «Погляд вчителів: чого потребує українська освіта». Під час заходу спікери обговорювали реформи освіти, онлайн-навчання взаємодію між учнями та вчителями. Дискусія стала першим заходом в межах запуску платформи вчителів STEM is FEM, метою якої є налагодити стосунки між викладачами та учнями, об’єднати фахівців та допомогти їм знайти нові способи роботи з молоддю.

Про це інформує Район.Освіта.

Зі слів вчитель природничих дисциплін ліцею «Європейська гімназія» та ментора проєкту «Навчання для стійкості» Богдана Завидовського, сьогодні українські навчальні програми природничих спеціальностей перенасичені. Також він наголосив, що кожен урок його учні повинні вивчати нову тему, тому вони не мають часу достатньо глибоко в ній розібратися.

Спікерки Ганна Єфімцева – головна фахівчиня «ЕдКемп Україна» й тренерка з недискримінаційного підходу в освіті, та Надія Касянчук – викладачка курсу «Генетика та суспільство»  Київській школі економіки та координаторка «Bioinformatics for Ukraine»  обговорювали реформи у сфері освіти, онлайн-навчання та взаємодію між учнями та вчителями. 

Зокрема, Ганна Єфімцева зазначила, що не всі українські викладачі мають достатньо знань та інструментів для впровадження якісного диджитал-навчання й це створює передумови для освітніх розривів.

«Діти з маленьких міст та сіл завжди мали менші можливості через матеріальне оснащення шкіл, а з початком повномасштабної війни ця різниця стала ще відчутнішою. Учні з Харківської чи Запорізької областей, наприклад, знаходяться у нерівних умовах з дітьми, які живуть у більш віддалених від фронту регіонах. Це складна тема і вона потребує системного вирішення на рівні держави», – зазначила пані Ганна.

Також учасники події обговорювали й застосування штучного інтелекту під час навчання. Та як за допомогою діджитал-технологій економити час та простіше  пояснювати матеріал.

 

Коментар
19/01/2025 Субота
18.01.2025
17.01.2025
16.01.2025