У Міносвіти дали розʹяснення щодо проєкту наказу про умови здобуття загальної середньої освіти в умовах воєнного стану

11 Липня 2024, 12:30
У Міносвіти дали розʹяснення щодо проєкту наказу про умови здобуття загальної середньої освіти в умовах воєнного стану 323
У Міносвіти дали розʹяснення щодо проєкту наказу про умови здобуття загальної середньої освіти в умовах воєнного стану

 У Міністерстві освіти і науки України дали роз'яснення щодо проєкту наказу № 850 «Про затвердження Порядку та умов здобуття загальної середньої освіти в комунальних закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану в Україні» 

Про це повідомили на сайті Міністерства освіти.

«Команда МОН надсилала проєкт наказу на погодження центральним органам виконавчої влади, а також обласним департаментам освіти і науки. Ми провели низку непублічних робочих зустрічей з громадськими організаціями, Обласними військовими адміністраціями та обласними департаментами освіти. І продовжуємо працювати з регіонами, щоб адаптувати наказ до потреб областей. Уже надійшло чимало важливих пропозицій, які опрацьовуємо, – повідомили на сайті.

За результатами наради за участі прем'єр-міністра та участю віцепрем'єр-міністерки з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України Ірини Верещук, віцепрем'єр-міністра з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій Михайла Федорова та представників міністерств фінансів, юстиції й економіки, ухвалили рішення впроваджувати програми підтримки вчителів. 

«Також спільно зі Службою зайнятості України працюємо над кроками щодо створення кадрового резерву вчителів з виплатою середньої заробітної плати й підготовкою їх для роботи на деокупованих територіях. А також над єдиним порталом вакансій учителів та індивідуальним супроводом кар'єрними консультантами», – написали на сайті.

Зазначимо, що цей наказ одним з інструментів комплексної політики «Школа офлайн», яку впроваджує Міносвіти для повернення дітей до очного навчання. А основним фокусом комплексної політики «Школа офлайн» є відновлення доступу до очної освіти для якомога більшої кількості дітей там, де дозволяє безпекова ситуація.

«Наше завдання – для всіх цих категорій дітей запропонувати освіту, яка відповідає їхнім потребам та умовам, у яких вони перебувають. Тому всі освітні політики будуть спрямовані саме на це. Для дітей, які навчаються дистанційно і не мають доступу до очної освіти, ми будуємо укриття та забезпечуємо їх автобусами для підвезення до шкіл з укриттям. Для дітей зі статусом внутрішньо переміщених осіб і школярів за кордоном якість освіти, соціалізація на новому місці та можливість здобувати українську освіту без додаткового навантаження в іноземних школах – пріоритет», – пишуть у розʹясненні.

Іще один пріоритет – створити для дітей із тимчасово окупованих територій безпечні умови та допомогти зберегти звʼязки з українською системою освіти. Тому цим учням пропонуватимуть індивідуальний підхід із педагогічним патронажем. коли вчителі, знаючи ситуацію конкретної дитини, формують під неї графік навчання, застосовуючи дистанційні технології.

«Запровадження дистанційного формату навчання під час пандемії та його продовження після початку повномасштабної війни були вимушеними та вкрай важливими кроками, які допомогли нам зберегти систему освіти. Але дистанційна освіта не може бути довгостроковою стратегією для держави. Як показують міжнародні дослідження, очна освіта — це можливість ефективніше та якісніше здобувати не лише знання в конкретних дисциплінах, а й поглиблювати м’які навички. Гнучкість, адаптивність, стресостійкість, критичне мислення, навички соціалізації — усе це визначає людський капітал України», – пишуть на сайті.

 

 

 

 

Коментар
16/07/2024 Вівторок
16.07.2024
15.07.2024