Урок математики у Ясінянському закладі на Закарпатті закріпив знання про кажанів

У Ясінянському закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 пройшов незвичний урок математики, на якому учні другого класу відкривали для себе дивовижний світ кажанів. Захід з використанням робочого зошита «Таємниці церковних веж» провела вчителька початкових класів з угорською мовою навчання, екотренерка Інституту еколого-релігійних студій (ІЕРС) Марія Кеслер. Про це пише Інформаційна служба ІЕРС.
Урок розпочався із цікавого завдання: школярі виготовляли фігурки кажанів у техніці оригамі. Під час роботи діти повторювали все, що вивчали про рукокрилих на попередніх уроках: їхні види, особливості харчування, причини зникнення та роль у природі.
Математична складова уроку передбачала:
- повторення додавання і віднімання в межах 20;
- відновлення знань про геометричні фігури та вміння знаходити їх периметр;
- розв'язування задачі про те, скільки комах може з'їсти родина з 50 кажанів за добу.
Крім того, учні виконали письмову самостійну роботу: розраховували периметри квадрата, прямокутника і трикутника, з яких складалися оригамі-фігурки кажанів. Захопившись темою, школярі запропонували створити клуб шанувальників кажанів.
Захід відбувся в рамках проєкту «Молодіжна школа сталого розвитку в Карпатах. Збереження вразливих видів під час війни», що реалізується у співпраці Інституту еколого-релігійних студій (керівник IERS Oleksandr Bokotey) із Союзом охорони природи Німеччини (NABU Bundesverband, NABU International) за підтримки VGP Foundation, координаторка проєкту Nataliya Kulya (IERS), керівник проєкту Ivan Tymofeiev (NABU).