У Городоцькому ліцеї на Рівненщині навчали як працювати з дітьми з особливими освітніми потребами
У Городоцькому ліцеї на Рівненщині педагогів навчали принципам роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
Практичну майстерню організувала психологічна служба закладу освіти, – повідомили у ліцеї.
Соціальна педагогиня закладу Катерина Чабан ознайомила педагогічних працівників із стратегією покрокової підтримки учнів з особливими освітніми потребами, способами структурування навчальних завдань.
Основні напрями модифікації освітньої програми для дітей з інтелектуальними труднощами висвітлила старша викладачка кафедри психології та інклюзивної освіти Рівненського інституту післядипломної педагогічної освіти, вчителька-логопедка ліцею Лариса Яценюк.
Досвідом співпраці вчителя та його асистента з організації роботи в інклюзивному класі поділилися асистентки вчителів Ангеліна Дубовикова та Діана Рудик.
Олена Кондратишина, практична психологиня ліцею, провела на завершення вправу із використанням елементів арт-терапії «Тістові перетворення», яку педагогам можна практикувати для зняття емоційної напруги дитини та формування навичок взаємодії в колективі.